همه جور پيام گلچين شده

بُـــــــراده های احســــاســــــ . . .

سلام خوش آمدید خود رادر وب مالینک کنیددر صورت حذف لینک مالینک شمانیز حذف میشود...


چه کسی می خواهد
من و تو ما نشویم؟
خاک بر سرش
 

 

.................
از شب پرسیدم برای کسی که دوسش دارم چه بنویسم
گفت: بابا بگیر بخواب حوصله داری
 

 

...............
عهدي که با تو بستم هرگز گسستني نيست
من مخلص تو هستم لازم به بستني نيستخواهد !
 

 

.............
اس ام اس
خوشحالي
پي در پي
اس ام اس دلخوشي بيکاران !
در فرودست انگار
يک نفر منتظر است
پس خسيسي نکنيم !
(
نيما يوشيج اس ام اسيان)
 

 

.................
 

 


الا اي آنكه اس ام اس نميدي ......پيامك مرا پاسخ نميدي
الهي شوهر ايدزي بگيري.... بفهمي که داري از ايدز ميميري
الهي کوربشي چشمات نبينه.... بميري، گم بشي، حقت همينه
 

 

……………….
 

 


قرار بود عاشق كسي باشم كه وعده هايش تو خالي نباشند اما تو چي؟
وعده باد، مفت و زياد، حرف هاي بد،  مخ منو زد، موي بلند، روي سياه،ناخن دراز، واه واه واه
 

 

………………….
 

 


جانان به بوسه اي مرا ياد بكن
اين بندی زن نديده را شاد بكن
قبل از بوسه براي محكم كاري
درخواست آمبولانس و امداد بكن
 

 

…………………..
 

 


اتل متل صفاتو
دلم کرده هواتو
الهی زود ببینم
صورت مثل ماه تو 
 

 

…………………….
 

 


در بحر مجبت گرچه ما خيس شديم
در مکتب عشقاهل تشخيص شديم
ره زين شب تاريک نبرديم برون
مانديم و به دست دوست سرويس شديم !
 

 

………………………
 

 


نوشتم يادگاري در موبايلت
قاب كن آن را بزن توي اتاقت
بيا تا دستمال تو بگردم
مرتب پاک کن با من دماغت
 

 

………………………
 

 


از ديوان يك پدر سوخته
ماتيم ودوچشم خود به در دوخته ايم
در آتش زندگي خود سوخته ايم
خود سوخته ايم وبس مصيبت اينکه
باباي پسرهاي پدر سوخته ايم.
 

 

…………………………..
 

 


هر گاه عاشقانه دست دختري را گرفتم خر شدم..
آنقدر که در من هراس خر شدن هست، در خود خر نيست
 

 

………………………..
 

 


دوست عزيز
وقتي ميري توي پارک مي شيني همينطور به يه جا زل نزن
 
هر دفعه يه تکوني هم به خودت بده !
يهو مي بيننت فک مي کنن مجسمه اي مي دزدنت
 

 

………………………….
 

 


آهاي مجسمه ي بي احساس سنگ دل..
نگرانتم اگه هنوز ندزديدنت يه خبر به من بده
 

 

………………………..
 

 


میخوام تو رو لو بدم كه اغتشاشگری
.
.
.
.
چون تو قلب منو به آتش کشیدی و تو وجودم آشوب به پا کردی
 

 

…………………………….
 

 


هر کس که نداند و نداند که نداند/ در جهــل مرکب ابدالدهــــــر بماند
هر کس که نداند و نخواهد که بداند/ حيف است چنين جانوري زنده بماند..............
 

 
 
 

 برايانسان هاي بزرگ بن بست وجود ندارد، چون بر اين باورند که :
يا راهيخواهم يافت يا راهي خواهم ساخت


فردايك راز است ، نگرانش نباش.
ديروز يك خاطره بود حسرتش را نخور.
امروزيك هديه است ، قدرش را بدان



يكگنج ، يك دوست هميشگى نيست اما يك دوست ، يك گنج هميشگيست



هنگاميپسرها سر به زير ميشوند که سنگ فرش خيابان ها آيينه کاري شود!



ماآدما بيشترين پول هارو واسه خريدن لباس ميديم
ولي بيشترين لذت رو بدونلباس مي بریم



گاهيشايد بهتر باشد احساسمان نسبت به آدم ها را فراموش کنيم
نه خود آنها را . . .



نبينكي ميگه, ببين چي ميگه



ارزانترينو زيباترين آرايش صورت لبخند است



اگرهر روز راهت را عوض کني ، هرگز به مقصد نخواهي رسيد



مادر زندگي مرتبا با درسهاي تازه اي روبرو مي شويم ، و تا زماني که درسي راياد نگيريم مجبور به گذراندن دوباره آن هستيم ...



باگريه به دنيا مي آيي ، اما چنان زندگي کن که با خنده از دنيا بروي



لذتزندگى در جنگيدن، تسليم نشدن و پيروزيست؛ نه خود را به طوفان حوادث سپردن


اينگونهباش ... شاد اما دلسوز ، ساده اما زيبا ، مصمم اما بي خيال ، متواضع اماسربلند ، مهربان اما جدي ، سبز اما بي ربا ، عاشق اما عاقل ...



آنانکه مي دانند رنج مي برند و آنان که نمي دانند به ديگران رنج مي دهند..



هروقتدر زندگي به يک در بزرگ با يک قفل رسيدي
اصلا نترس ، چون اگر قرار بودباز نشود حتما به جاي آن در ، ديوار مي گذاشتند
 

 
 
 

گلچين اس ام اسهاي سرکاري
 

 

.
 

 

 می خواستمشمعی باشم تا صبح برات بسوزم اما نامرد ادیسون برق رو اختراع کرد



آآآآآآآآآآآ
هاهاهاهاهاآ
آهاهاهاهاها
آآآآآآآآآآآ
...
...

ارادتمندشما، محمدرضا شجریان
 

 
 


بارادیكال عشق بیا تا بشكند مجذور من
چیزی نگفتن بهتر از سینوس تو آلفایمن



بروپایین خیلی باحاله
.
.
.
.
.
.
باحال باحال باحالباحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحالباحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال باحال



میگنگوشت گوسفند گرون شده به تغذیت بیشتر برس



هواشناسی اعلام کرد علت گرد و غبار های اخیر کشف شد !
همه جا دنبالتن
خاکتو سرت باز تو لباساتو تکوندی؟



امروزروز جهانیه خوشگلترین بهترین و مهربون ترین دوست دنیاست. این روز به شماهیچ ربطی نداره



بهلره میگن دختر می خوای یا پسر؟ میگه سالم باشه سگ باشه !!



فرداماه گرفتگی شروع می شه. اگر منو گرفتن، تو مواظب خودت باش!



نفرینسال 2010:
الهی جوجه تیغی بره تو شورتت قرص اكس بخوره!!!



سیب،هلو، انار، موز، خیار، کیوی، انگور، گیلاس، آلبالو، زردآلو . این همه میوهتو چرا شکل شلغم شدی؟!



تکنولوژیپیشرفت کرده ، قبلا در میزدن فرار میکردند ، حالا اس ام اس میزنن در میرن !!!



س.ك.سیترین اس ام اس سال
.
.
.
الهی چشات در بیاد كه این همه دنبالس.ك.سی!



دعای (....): خدایا ما را تا نمرده ایم از دنیا مبر!



بهتركه می گن یك جمله بگو 10 تا بیل توش باشه میگه :
بیل میرم ، هابیل بابیل قابیل رو كشت
یا قابیل با بیل هابیل رو كشت یا بیل عكس
می گناین كه 8 تا است
میگه ابیلفضل از اردبیل
 

 



گاهي حس کردن يک آغوش ، فقط لمس پوست با دست نيست..
گاهي حس مي کني ، جسمش را ..
به شرطي که با قلب لمس کني نه با دست ......



اين ساحل خسته را تو پيدا کردي
اين موج نشسته را تو برپا کردي
من خامُش و خسته خفته بودم اي عشق
مرداب دل مرا تو دريا کردي . . .



براي من دعا کن
اجابت ، مسئله نيست
نياز من آن آرامشي ست ، که بدانم به يادِ مني



دل من پشت سرت کاسه آبي شد و ريخت
کِي شود پيش قدمهاي تو اسفند شوم . . .



از خدا ميخوام نگام تو نرگس زيباي چشمات نيفته...!!!
تا زمانيکه...
بياي و با صداي بلند خودت بگي:
دوست دارم و ميخوامت براي هميشه
خدايا يعني ميشه؟؟؟؟



دلم را آهني کردم مبادا عاشقت گردد
ندانستم تو اي ظالم دلي آهن ربا داري



نگاهي کردي و از خود نگرانم کردي
نگران ، پيش نگاه دگرانم کردي
من نظر باز نبودم ، تو به يک چشم زدن
در چراگاه نظر ، چشم چرانم کردي



نمي خواهم بجز من دوست دار ديگري باشي
نمي خواهم براي لحظه اي حتي به فکر ديگري باشي
نمي خواهم صفاي خنده ات را ديگري بيند
نمي خواهم کسي نامش به لبهاي تو بنشيند
نمي خواهم به غيرازمن بگيرد دست تودستي
نمي خواهم کسي يارت شود در راه اين هست



عشق تو همچون افقي بي انتهاست
قلب من خالي ز هر رنگ و رياست
زندگي با آرزو ها روبروست
با تو بودن از برايم آرزوست



گر دلي دارم بدان در دست توست
گر تني دارم بدان سر مست توست
گر دلم را بشکني باز هم چه سود
کين دل ساده من پيوست توست



دلم در حلقه غمها نشسته
زبانم بسته و سازم شکسته
وجودم پر ز شعر عاشقانه ست
تو را مي خواهم و اينها بهانه ست اگهتمام خاک زمين باشي تنها مشتي از تو کافيست براي آنکه تا ابد بپرستمت!



منبه تو محتاجم مثل آدم به حوا
نه نه ،
مثل آدم به هوا



بدينافسونگري وحشي نگاهي
مزن بر چهره رنگ بي گناهي!!!
شرابي تو شرابزندگي بخش
شبي مي نوشمت خواهي ...نخواهي



اسلحههايمان را بر مي داريم ...
از هم فاصله ميگيريم،
شليک
مثل هميشهتو مي بري و من
محو بودنت مي شوم



الهيكور بشه
.
.
.
گرهِ ريسمان قلبمون



درچشم هايت... جنگجويي مغول کمين کرده... جرات نمي کنم دوستت نداشته باشم



رنگيبه رنگ چشم سياهت نمي رسد
شب مي دود به مرز شباهت نمي رسد
من اشتباهکردم اگر ماه گفتمت
خورشيدهم به صورت ماهت نمي رسد



بهياد آشنايان آشنا باش به پيوندي که بستيم با وفا باش هميشه ياد تو درخاطرم هست تو هم هرجا که هستي ياد ما باش



ميبيني بزرگترين آرزوي من ... چه كم حرف است...! "ت
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 3 / 12 / 1390برچسب:اس ام اس ,ساعت10:28توسط مهسا113 | |